آموزش استفاده از حوله سر خشک کن در کاشت و نگهداری گیاهان

هنگامی که در سال 2017 برای اولین بار با حوله سر خشک کن Frontgate روبرو شدم  از شرکتی که بیشتر به خاطر مبلمان پاسیو و دکوراسیون تعطیلات شناخته شده است – این حوله بیش از هر حوله دیگری که در مورد آن تحقیق کرده بودم، نقدهای پنج ستاره داشت.

من شک داشتم که فرانت‌گیت بتواند این تبلیغات را برآورده کند، اما اگر یک حوله بزرگ و مجلل دوست دارید که شبیه چیزی از یک هتل لوکس باشد، واقعاً خوب است. به نظر من حتی از حوله هتلی هم بهتر است.

ما قبلاً هر چهار تا شش هفته یک بار معاملات حوله های Frontgate را می دیدیم، اما امسال معاملات با ارزش کمتری وجود داشته است. ما تمایل داریم بیشترین کاهش قیمت را در تعطیلات معاملاتی مانند پرایم دی و جمعه سیاه ببینیم.

بهترین راه برای نرم نگه داشتن حوله فرانت گیت تا زمانی که ممکن است این است که آن را در آب سرد بشویید و از سفید کننده ها، نرم کننده های پارچه و محصولات مراقبت از پوست حاوی بنزوئیل دور نگه دارید. پراکسید یا آلفا هیدروکسی اسیدها.

حوله

این توصیه رسمی است. اما من این حوله‌ها را زمانی که بوی کپک زدگی می‌دادند، یا زمانی که فردی در خانه مریض بود، با گرما شسته و خشک کرده‌ام، و آنها از گرمای گهگاهی بدون هیچ مشکلی جان سالم به در برده‌اند.

به عنوان یک قاعده کلی، حداقل یک بار در هفته حوله حمام خود را بشویید  و چند بار در هفته حوله خود را بشویید. اگر بیمار هستید حوله ها را بیشتر بشویید تا از عفونت مجدد جلوگیری کنید. همچنین اگر رطوبت خانه شما زیاد است به خصوص در ماه های تابستان، اگر تهویه هوا ندارید، بیش از هفتگی شستشو دهید.
بله، می‌توانید حوله‌ها را با همسر یا شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید تا زمانی که هیچ کدام از شما بیماری پوستی مانند زگیل یا اگزما نداشته باشید یا بیمار باشید.

با این حال، کودکان معمولاً بهداشت دست ضعیفی دارند و احتمال ابتلا به اگزما بیشتر است. بنابراین بهتر است حوله های خود را به آنها بدهید. در مورد پارچه های شستشو، هر مرد، زن و کودکی برای خودش است به این معنی که دکتر ویج توصیه می کند که به اشتراک نگذارید.