از پنبه در بسیاری از غذاهای ایتالیایی استفاده می گردد

پلاستیک: دانه‌های پنبه با لایه‌ای کوتاه به نام لینتر پوشیده شده‌اند که حاوی سطوح بالایی از سلولز است. به دلیل سلولز، می توان از لینتر برای ساخت مواد مصنوعی از جمله پلاستیک استفاده کرد.

از الیاف پنبه ای حتی می توان برای ساخت بردهای تراشه کامپیوتر و صفحه نمایش تلویزیون استفاده کرد.

کاغذ و مقوا: چوب ها و برگ هایی که در طول برداشت و پردازش از الیاف پنبه جدا می شوند را می توان به محصولاتی مانند کاغذ و مقوا تبدیل کرد. استفاده از این الیاف برای محصولات کاغذی می تواند به کاهش نیاز به برداشت درختان کمک کند و استفاده پایدارتر از مواد در کشاورزی را ترویج دهد.

در M.B. شرکت McKee, Inc.، ما مفتخریم که به کسب و کارها در صنایع تولید و فرآوری پنبه، اجزای کارخانه پنبه را در Lubbock، TX ارائه می دهیم که آنها برای تسهیل تولید محصولات پنبه ای که همه ما به آن متکی هستیم، نیاز دارند.

پنبهپنبه

ما مفتخریم که مجموعه ای گسترده از قطعات و اجزای تجاری و صنعتی را ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما خدمات طراحی داخلی را ارائه می دهیم تا بتوانید قطعات سفارشی شده را دریافت کنید که دقیقاً نیازها و مشخصات شما را برآورده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه کسب و کار خانوادگی ما می تواند به شما کمک کند، همین امروز با ما تماس بگیرید.

خوراک دام و کود: هنگامی که دانه های پنبه توسط اجزای کارخانه پنبه در Lubbock، TX خرد می شوند، سه ترکیب متمایز تولید می شود.

روغن، کنجاله و پوسته. پودر دانه را می توان در خوراک دام گاو و جوجه استفاده کرد. علاوه بر این، کنجاله و پوسته را می توان در کودها برای غنی سازی خاک کشاورزی استفاده کرد.