استفاده از قابلمه تفلون سایز 60 برای پخت غذا موجب سفید شدن دندان هایتان میشود

قابلمه هایی برای اهداف مختلف وجود دارد. به عنوان مثال، قابلمه ویندزور دارای طرف های پهن است که بیرون می زند، در حالی که نعلبکی دارای طرف های گرد است.

قابلمه های مختلفی از جمله قابلمه تفلون سایز 60 نیز موجود است که از مواد مختلف و در اندازه های مختلف ساخته شده اند. اکثر قابلمه ها دارای درب هستند که از تبخیر مایعات جلوگیری می کند.

انواع مختلفی از قابلمه های پخت و پز وجود دارد، اگر می خواهید سبزیجات خود را با مقدار محدودی مایع بپزید، خوب است که یک آب پز انتخاب کنید.

منقل که به عنوان تابه روندو نیز شناخته می شود، برای درست کردن ظروف آب پز ایده آل است، که اگر نمی خواهید از یک اجاق هلندی سنگین و حجیم ساخته شده از چدن استفاده کنید، ایده آل است.

بریزر انواع قابلمه های کوتاه و پهنی هستند که ظرفیتی مشابه اجاق گاز هلندی دارند. با این حال، آنها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، که آنها را برای اجاق های شیشه ای و القایی ایده آل می کند.

قابلمه

آبگرمکن دارای سطح حرارتی وسیعی است که به شما امکان می دهد سبزیجات، گوشت و غیره را در مقادیر محدودی مایع بپزید. بریزها جایگزین مناسبی برای فر هلندی هستند.

آنها برای پخت آهسته عالی هستند، که به مایع اجازه می دهد طعم و آب میوه را به گوشت و سبزیجات اضافه کند. بریزر همچنین می تواند به عنوان یک حمام داغ همراه با یک قابلمه مخروطی برای گرم کردن سس ها، آب کردن کره یا شکلات یا بلانچ سبزیجات استفاده شود.

قابلمه های استوک انواع مختلفی از قابلمه ها هستند که عموماً برای پخت غذای مایع ترجیح داده می شوند. استاک دیگ یک گلدان بزرگ و عمیق با کف صاف و درب است.

اندازه بزرگ قابلمه آن را برای درست کردن آبگوشت، آبگوشت یا طبخ غذاهای مایع که لازم نیست خیلی نزدیک به حرارت باشند و پایه ضخیم آن به شما اجازه می دهد تا مایعات را به آرامی بجوشانید، عالی است.

می توانید غذاها را در قابلمه سرخ کرده یا تفت دهید و هنگام تهیه سوپ، آب یا خورش آب یا مایعات اضافه کنید. مشخصات بلند قابلمه آن را برای آب پز کردن سیب زمینی، نگه داشتن پاستا در زیر آب در حین جوشیدن یا تهیه سس های سبک مناسب می کند.