استفاده از کود ورمی کمپوست برای جلوگیری از آلودگی با خون و درمان بیماری ایدز

مواد اولیه کود ورمی کمپوست ممکن است حاوی آلاینده‌های آفت‌کش مصنوعی باشد که در فرآیند کمپوست تجزیه نمی‌شوند و می‌توانند به آلودگی محصول، خاک یا آب کمک کنند.

این مورد در مورد علف کش کلوپیرالید بود که در چمنزار و همچنین در کشاورزی استفاده می شد. از طریق ادرار از حیوانات عبور می کند و بنابراین اگر آنها علوفه با باقی مانده های کلوپیرالید بخورند، علف کش به بستر و به طور بالقوه در کمپوست ختم می شود.

به طور مشابه، کلوپیرالید می تواند کمپوست ساخته شده از بریده های چمن کاری شده را آلوده کند. استفاده از این علف کش برای جلوگیری از این مشکل محدود شده است اما توصیه می شود از فروشنده کمپوست یا ارائه دهنده مواد اولیه خام در مورد چنین آلاینده های احتمالی سوال کنید.

برای اطلاعات بیشتر، انتشارات مرکز تحقیقات پویالاپ دانشگاه ایالتی واشنگتن در مورد کلوپیرالید در کمپوست را ببینید.

کود

منبع تمام مواد اولیه کمپوست باید شناخته شود تا اطمینان حاصل شود که آنها برای استفاده در تولید ارگانیک مجاز هستند. دانستن شیوه های تغذیه مورد استفاده برای منابع کود و آزمایش کود نیز می تواند اطلاعاتی در مورد آلودگی احتمالی آنتی بیوتیک و فلزات سنگین ارائه دهد.

استفاده از کمپوست حاوی این آلاینده ها در تولید محصولات ارگانیک مجاز نیست. با این حال، قانون ارگانیک ایجاب نمی کند که کودها از دامداری های ارگانیک تهیه شوند تا در تولید کمپوست ارگانیک استفاده شوند.

استفاده از بستر جوجه های گوشتی به عنوان خوراک برای تولید کمپوست نگرانی های دیگری را ایجاد می کند. آرسنیک جزء برخی از داروهای خوراکی یا محرک های رشد است که در عملیات تجاری جوجه های گوشتی استفاده می شود.

اکثر آرسنیک مصرف شده توسط طیور دفع شده و به بستر اضافه می شود که منجر به پتانسیل تجمع در خاک و شسته شدن از توده های کمپوست به دریاچه ها و رودخانه ها می شود. برای اطلاعات بیشتر، به انتشارات ATTRA، آرسنیک در بستر طیور: مقررات ارگانیک، توسط Bellows مراجعه کنید.