بطری پلاستیکی عضو جدایی ناپذیر زندگی

مطالعه مقدماتی نشان داد که مشکل اصلی اما دانش آموزان مهدکودک، نداشتن مهارت ریاضی، چنین توانایی محاسباتی در مهدکودک گالیس است.
بنابراین، پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی بطری پلاستیکی استوانه اصلاح‌شده به‌عنوان یک ابزار بازی آموزشی در جهت افزایش توانایی حسابی انجام می‌شود.
نمونه ها برای طرح پژوهشی شبه آزمایشی شامل 60 کودک 4 تا 5 ساله تهیه شد. مقایسه دقیقی بین شرایط آزمایشی، شامل 30 دانش‌آموز، دریافت‌کننده فعالیت‌های ابزار بازی آموزشی و شرط کنترل که شامل 30 دانش‌آموز، فعالیت‌های آموزشی را به طور معمول دریافت کردند، انجام شد.
قبل و بعد از دو هفته از مداخله با ابزار بازی بطری پلاستیکی کوچک اصلاح‌شده، اندازه‌گیری‌های توانایی محاسباتی در کلاس آزمایش یا کنترل انجام شد.
بطری
نتایج مطالعه نشان داد که در کلاس آزمایشی، توانایی محاسباتی کودکان در مقایسه با کودکان کلاس کنترل به طور قابل توجهی افزایش یافته است.
فاوت ها ممکن است به دلیل مداخله باشد. برای نتیجه گیری، بطری فانتزی کوچک اصلاح شده به عنوان یک ابزار بازی آموزشی موثر در بهبود مهارت ریاضی کودکان، به ویژه برای توانایی حسابی است.
دوران کودکی درک اساسی از مفاهیم را در سالهای اولیه مدرسه ایجاد می کند، توسعه مفاهیم و مهارت ها از دوران نوزادی تا اوایل کودکی به عنوان اساسی و استراتژی برای معلمان مورد نیاز در یادگیری پرس و جو تبدیل می شود.
مفاهیمی که برای دوران اولیه بطری پلاستیکی عرقیات ارائه می شود، باید همیشه به رشد کودک توجه و اولویت داشته باشد.
اشتباه در سطح مفاهیم مادی داده شده به کودکان مانعی است که قبل از دادن مفاهیم به کودکان باید از آن اجتناب کرد.
  • منابع:
    1. Modified Bottle Cap for Improving Children’s Arithmetic Ability
  • تبلیغات: 
    1. رونمایی از اولین ساختمانهای آینده در نمایشگاهی در چین!!
    2. با مطالعه این مقاله می توانید ثروتتان را چند برابر کنید
    3. هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گسترش یک بیماری ویروسی خطرناک
    4. شرکت بورسی افزایش سرمایه در سال 99