بلوز شلوار دخترانه ای که میتواند با هشدار دادن فرد را از خواب بیدار کند

اگر یک بلوز شلوار دخترانه دارای دکمه‌های عمودی در تمام قسمت جلو باشد، معمولاً زیر یک پارچه پارچه‌ای قرار می‌گیرند که آنها را از دید پنهان می‌کند.

هم پیراهن ها و هم بلوزها می توانند انواع مختلفی از یقه ها را داشته باشند، اما این انواع اغلب با هم همپوشانی ندارند.

به عنوان مثال، یک پیراهن می تواند دکمه ای به سمت پایین، راست، زبانه، یقه ویندزور یا یقه پهن داشته باشد، فقط برای نام بردن از چند مورد! یک بلوز ممکن است یقه پیتر پن گرد، یقه کراوات، یقه چلسی آویزان یا حتی یقه بال یا شال داشته باشد.

شاید فکر کردن به این موضوع از نظر تفاوت بین مد سنتی مردانه و زنانه برای شما آسان‌تر باشد. اکثر یقه های بلوز نام و ظاهر خود را از تاریخ طولانی مد زنانه گرفته اند. هر نوع یقه داستان منشأ جالب خود را دارد.

این همچنین برای بسیاری از یقه‌هایی که روی پیراهن‌های دکمه‌دار پوشیده می‌شوند صدق می‌کند، اما این مدل‌ها از مد مردانه سرچشمه می‌گیرند. به عنوان مثال، یقه ویندزور شبیه گره ویندزور است که توسط دوک ویندزور در کراوات های مردانه معروف شد.

بلوز

بنابراین، هر دو بلوز و پیراهن اغلب یقه دارند، اما بیشتر اوقات، یک پیراهن از یقه متفاوتی نسبت به بلوز استفاده می کند.

بلوز آستین بلند یقه بلند زنانه Floerns با یقه بلند چاپ شده با یقه بلند بلوزهای سبز گلدار بالا معمولاً تنوع بیشتری نسبت به پیراهن های دکمه دار دارند.

پیراهن‌های دکمه‌دار این روزها در صف گسترده‌ای از برش‌های مختلف قرار می‌گیرند. برای مثال، می‌توانید دکمه‌ای متناسب، متناسب، معمولی، کلاسیک یا برش عضلانی تهیه کنید.

همانطور که گفته شد، بلوزها در مجموعه ای از سبک های گیج کننده هستند. می‌توانید بلوز توری، بلوز نامتقارن با لبه‌های بلند و بلوز یقه‌دار یقه‌دار کم‌تر پیدا کنید. سبک‌های منحصربه‌فردی مانند بلوز روباز و ژاکت جلو باز اخیراً در دنیای مد نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.