تفاوت انواع ظروف یکبارمصرف از نظر جنس

چه نوع ظروف یکبارمصرف موجود است؟ آیا درمورد ظروف یکبار مصرف اطلاعاتی دارید؟باما همراه باشید تا با انواع ظروف یکبارمصرف آشنا شوید.

کاغذ

بشقاب های کاغذی هنوز هم مقرون به صرفه ترین، پرکاربردترین بشقاب های مهمانی و ظرف یکبار مصرف موجود هستند. بشقاب های کاغذی چه در باربیکیو و چه برای سرو کیک در جشن روستایی استفاده شوند، سبک وزن هستند و کار را انجام می دهند.

کاسه فوم لمینت

فوم چند لایه یک صفحه یا کاسه ضخیم تر، غیر جاذب و ضد نشتی را فراهم می کند. به این ترتیب، این تولید ظروف یکبار مصرف ضخیم برای محافظت از غذاخوری ها در برابر سس ها و روغن های داغ بسیار مناسب است. پشتی بدون لغزش ایمنی را بر روی سطوح ناهموار می افزاید و از ناامید شدن افراد ناهار از دست دادن غذای خود جلوگیری می کند! این کاسه های مفید اما موثر برای ون های پذیرایی و غرفه های پاپ آپ عالی هستند.

EPS

EPS مورد اعتماد سازندگانی مانند Lincat است زیرا این فوم سبک وزن و فشرده تر شکل خود را حفظ می کند و هنگام قرار گرفتن در معرض روغن ها و سس های تند خیس نمی شود. این ظروف یکبار مصرف یک جایگزین بسیار سبک وزن و سفید برای کاغذ است که کمی سفتی بیشتر و محافظت در برابر سس ها می دهد.

FMP

محصولات FMP یا Fiber Molded از مواد فشرده گیاهی تجدیدپذیر ساخته شده اند که آنها را به جایگزینی سازگار با محیط زیست برای پلاستیک تبدیل می کند. این بشقاب ها با مقاومت چشمگیر در برابر آب و روغن، کاملاً کمپوست پذیر هستند بدون اینکه به عملکرد آنها آسیبی وارد شود و برای جشنواره ها، بازارهای مواد غذایی و رویدادهای فضای باز بسیار عالی هستند. FMP همچنین ایمن در مایکروویو است.

چوب توس

بشقاب ها و کاسه های توس دارای ظاهری ملایم و ارگانیک با دانه های طبیعی هستند. بنابراین، این بشقاب ها و کاسه های زیبا برای به نمایش گذاشتن خوبی های طبیعی غذای شما عالی هستند. به اندازه کافی برای محیط‌های ناهار خوری سرپوشیده و معمولی ظاهر خوبی دارد، چوب توس نیز کاملاً کمپوست‌پذیر است. بنابراین، این بشقاب‌ها به کسب‌وکارهای غیررسمی و فشرده اجازه می‌دهند تا ظروف را دور بریزند، نه اینکه فضا را فدای شستشوی گسترده کنند.

بیشتر بخوانید: ظروف یکبار مصرف فوم کاسپین

بامبو

بامبو هزاران سال است که برای ظروف ظروف استفاده می شود و قیمت ظروف یکبار مصرف متفاوت است، زیرا رشد سریع و پخش آسان آن، آن را به محصولی پایدار برای محصولاتی که به سرعت مورد استفاده قرار می گیرند و دور ریخته می شوند مانند بشقاب ها یا مخروط های تراشه ای تبدیل کرده است. محصولات بامبو قابل کمپوست هستند و دارای الگوهای ظریف و ارگانیک هستند. بامبو همچنین به طور طبیعی ضد میکروبی و ضد باکتری است.

فیبر قالبی

بشقاب‌ها و کاسه‌های الیافی قالب‌گیری شده هوهتمکی از خمیر کاغذ کاملا بازیافتی ساخته شده‌اند که از فنجان‌های هوهتمکی تولید می‌شود. این ظروف هم قابل بازیافت و بازیافت هستند و هم زیست تخریب پذیر. الیاف قالب‌گیری شده عملی و استحکام را ارائه می‌کند، در حالی که همچنان ظاهر یکبار مصرف سنتی را حفظ می‌کند.

عمده ظروف یکبار مصرف

برگ نخل

صفحات برگ خرما با برداشت برگ خرما و فشار دادن حرارت به آنها به شکل شکل ساخته می شود. این محصول طبیعی به پردازش نسبتا کمی نیاز دارد و ظروف سفالی تولید می کند که ایمن در مایکروویو و کاملاً قابل کمپوست هستند. این بشقاب ها و کاسه ها دارای بافت و طرحی از دانه های هر برگ هستند و در برابر سوراخ شدن و پاره شدن مقاومت می کنند.