توسط هواپیمای اسباب بازی جنگی قاتل فراری بعد از 5 سال به دام پلیس افتاد

اتوبوس اوزل اومر حصار، استانبول، ویدئوهای ارسال شده در سایت اشتراک گذاری اجتماعی یوتیوب و فیلمبرداری شده توسط کودکان توسط میلیون ها نفر تماشا می شود.

در حالی که بچه هایی که فیلم می گیرند هواپیمای اسباب بازی جنگی و دیگر اسباب بازی ها را معرفی می کنند، گاهی ده ها بسته باز می شود و استفاده از آنها یکی یکی نشان داده می شود. روانشناس پروفسور با بیان اینکه کودکانی که تماشا می کنند تحت تاثیر فیلم ها هستند.

دکتر. آیلین ایلدن کوچکار گفت: «کودکان وقتی این ویدیوها را تماشا می‌کنند، به ویدیوها معتاد می‌شوند و همیشه اسباب‌بازی‌ها را آنجا می‌خواهند. آنها همچنین فکر می کنند که همه اسباب بازی ها باید مال آنها باشد.

اگر همه اسباب‌بازی‌هایی را که تماشا می‌کنند دریافت نکنند، احساس می‌کنند که کامل نیستند. از طرف دیگر، گرفتن “لایک” در کودکانی که فیلم می گیرند باعث می شود کودک اعتماد به نفس خالی داشته باشد.

اسباب بازی

پروفسور دکتر. کوچکار گفت که والدین نباید کودک را هنگام تماشای یوتیوب تنها بگذارند همانطور که کودک را در میدان تقسیم تنها نمی گذارند.

پروفسور با بیان اینکه فیلم های باز کردن اسباب بازی در یوتیوب معمولا توسط کودکان گرفته می شود. دکتر. کوچکار گفت: “در این ویدئو، یک کودک صد تخم مرغ شگفت انگیز را یکی یکی باز می کند و توضیح می دهد که چه اسباب بازی هایی در این تخم مرغ ها وجود دارد.

همه اسباب بازی ها یک به یک راه اندازی و نمایش داده می شوند. این ویدیوها میلیون ها بازدید دارند. وقتی بچه ها این ویدیوها را تماشا می کنند و چیزهای مشابه را بارها و بارها می بینند، به این ویدیوها معتاد می شوند و اسباب بازی ها را آنجا می خواهند.

آنها همچنین فکر می کنند که همه اسباب بازی ها باید مال آنها باشد. اگر همه اسباب‌بازی‌هایی را که تماشا می‌کنند دریافت نکنند، احساس می‌کنند که کامل نیستند. این وضعیت بسیار غم انگیزی است، زیرا انسان با اسباب بازی یا اشیا کم و زیاد نمی شود. او گفت: «ما می بینیم که یک اسباب بازی در آن ویدیوها به شدت تبلیغ می شود.