ثابت شده استفاده از چرم شترمرغ موجب بهبود حافظه انسان می شود

پوست شترمرغ هنگامی که برنزه می شود چرم شترمرغ متمایز و منحصر به فردی را تشکیل می دهد که در صنعت مد بسیار مورد توجه است. تبلیغات و بازاریابی بر روی الگوی متمایز دم، دوام و انعطاف پذیری آن متمرکز شده است.

چرم در مقایسه با سایر چرم های دامی قیمت بالایی دارد. صنعت در جنوب آفریقا در حال حاضر به صادرات متمرکز است و بیشترین تعداد پوست های برنزه شده از آفریقای جنوبی عمدتا به ژاپن صادر می شود.

در حال حاضر بحث های زیادی در مورد سن بهینه برای کشتار وجود دارد، اندازه پوست به تقاضای خریدار بستگی دارد. پوست ها تحت معیارهای درجه بندی سختی قرار می گیرند.

عوامل زیادی برای به حداکثر رساندن عملکرد و کیفیت پوست باید در نظر گرفته شوند، از جمله تغذیه کافی، جلوگیری از زخم و کبودی در مزرعه در حین حمل و نقل، جلوگیری از نوک زدن پر و درمان پرندگان برای آلودگی انگلی و بندپایان.

چرم

شرایط سخت در طول پردازش پوست در کشتارگاه ها و دباغی ها برای جلوگیری از آسیب و کاهش رتبه بعدی بسیار مهم است. اثرات زیست محیطی دباغی بسیار مهم است و محصولات جانبی مضر از جمله کروم سه ظرفیتی باید از پساب استخراج شود.

برای تبدیل شدن آفریقای جنوبی به یک بازیگر جهانی، ایجاد یک استراتژی که هم در صنعت شترمرغ محلی و هم در صنعت پوست و هم در بازار صادرات تضمین می کند، ضروری است.

جوامع سنتی از محصولات حیوانی برای اهداف متعددی استفاده می کنند و برای مدت طولانی در انباشت دانش جهانی نقش داشته اند. مردم محلی در تانزانیا و سایر نقاط آفریقا از پرندگان از جمله شترمرغ به عنوان حیوان خانگی یا محصولات آنها مانند گوشت، تخم مرغ به عنوان غذا استفاده می کنند.

اعضای بدن آنها مانند پر، استخوان و پوست برای زیور آلات، اما مهمتر از آن در طب سنتی و آداب و رسوم از این محصولات استفاده می کردند.

با این وجود، به طور کلی کمبود اطلاعات در مورد تفاوت های موجود بین مردم محلی با فرهنگ های مختلف و بهترین استفاده از چنین محصولاتی برای بهبود معیشت وجود دارد. این مطالعه با هدف تعیین استفاده از محصولات شترمرغ در بین مردم ساکن در اطراف پارک ملی سرنگتی و بررسی پتانسیل بهبود معیشت از طریق دامداری شکار انجام شد.