خرید ظروف یکبارمصرف سبز

در دنیایی در حال تغییر و با توجه به نگرانی فزاینده برای محیط زیست، ضروری است که بتوانید به مشتریان خود انتخاب های زیست محیطی را از نظر ظروف یکبارمصرف، قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر ارائه دهید. امروزه، اگر شما گزینه ای از ظروف غذاخوری، کارد و چنگال و لوازم آشپزخانه قابل بازیافت و کمپوست را ارائه دهید، بسیاری از مشتریان تمایل بیشتری به خرید غذا و ظروف شما دارند.

راهنمای خرید

فرقی نمی‌کند که یک غذاخوری، یک رستوران دار، مدیر هتل یا رستوران بیرون‌بر باشید، Solia طیف گسترده‌ای از تولید ظروف یکبار مصرف را ارائه می‌دهد که ظریف، شیک، کاربردی و قابل بازیافت و/یا کمپوست‌پذیر هستند.

به این راهنما نگاهی بیاندازید تا در مورد تمام امکاناتی که در دسترس شماست، از نظر مواد قابل کمپوست و بازیافت، ظروف شیشه ای، ظروف غذاخوری، کارد و چنگال و بسته بندی مواد غذایی بیشتر بدانید.

مواد یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد برای ظروف پذیرایی چیست؟

با تکامل فناوری بازیافت، بازیافت پلاستیک آسان تر شده است، حتی برای تجارت مرتبط با مواد غذایی. اما این تنها ماده موجود در خارج نیست. در اینجا مروری بر هر ماده ای است که ما برای ایجاد مجموعه ظروف غذاخوری یکبار مصرف شگفت انگیز خود استفاده می کنیم.

پلاستیک دوستدار محیط زیست

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، امروزه دفع و بازیافت پلاستیک بسیار آسان‌تر است. پلاستیک می تواند در برابر حرارت و دمای طولانی مقاومت کند و به دلیل تطبیق پذیری خود متمایز است به همین علت قیمت ظروف یکبار مصرف متفاوت است. سولیا ظرف یکبار مصرف پذیرایی، کارد و چنگال، ظروف شیشه ای و لوازم جانبی پذیرایی را با پلاستیک پایدار ایجاد می کند که 100% قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد است. سینی های پلاستیکی، بشقاب های پلاستیکی، مینی پلاستیکی را خواهید یافت. -ظروف، کارد و چنگال پلاستیکی و موارد دیگر!

تفاله نیشکر

اول اینکه استفاده از ظروف یکبار مصرف تفاله نیشکر باعث کاهش آلودگی و مصرف انرژی می شود. ظروف غذاخوری نیشکر بسیار بادوام هستند و هنگام دست زدن به غذاهای روغنی، سرد یا گرم خراب نمی شوند. همچنین، آنها در مایکروویو ایمن هستند. در نهایت، همه ظروف پذیرایی نیشکر می توانند در برابر دماهای مختلف از 10 درجه فارنهایت تا 428 درجه فارنهایت مقاومت کنند. سولیا مجموعه ای شگفت انگیز از کاسه های نیشکر، بسته بندی نیشکر، بشقاب های نیشکر، قاشق های نیشکر و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد!

عمده ظروف یکبار مصرف

برگ نخل

ظروف غذاخوری یکبار مصرف برگ نخل که حدود یک دهه پیش وارد بازار شد، ظاهری شبیه به چوب دارد و در پذیرایی بسیار ارزشمند است. برگ درخت خرما 100 درصد زیست تخریب پذیر است و بسیار بادوام است. تمام ظروف برگ خرما قابل شستشو در مایکروویو هستند و می توان از آنها برای گرم کردن غذاهای مانده یا غذاهای یخ زده استفاده کرد. در نهایت، هر تکه ظروف نیشکر در برابر رطوبت مقاوم هستند، بنابراین هرگز خیس یا تغییر شکل نخواهند داد.