خودکار آبی زبرا موجب جنون یک راننده حین رانندگی شد

اکنون انتهای تجاری قلم را بررسی کنید. اگر این یک خودکار آبی زبرا است، بدانید که آیا یک نوک طلا می‌خرید، یک نمونه فولادی یا حتی یک قلم تیتانیوم. بسته به اینکه چگونه ساخته شده است، همه می توانند خوب کار کنند، اما بدیهی است که یک نوک طلایی قیمت کلی قلم را بیشتر می کند.

سعی کنید نوک قلم بدون جوهر را روی یک تکه کاغذ بکشید. باید احساس صافی داشته باشد، بدون کشیدن یا خراشیدگی، و باید به اندازه کافی انعطاف داشته باشد.

خودکارهای بدون کلاه، توپ پوینت و خودکارهای ژل باید مکانیزم صافی برای امتداد و جمع کردن نقطه نوشتن داشته باشند و پس از کشیده شدن، نقطه باید محکم در جای خود بماند.

تولید کنندگان بهتر ضمانت های محدود یا مادام العمر برای نقص ارائه می دهند. همچنین، با سایت خرده فروشی که از آن قلم خود را خریداری می کنید، بررسی کنید تا در مورد خط مشی های آنها مطلع شوید. بسیاری از بوتیک‌فروشی‌ها در مدت کوتاهی پس از خرید، نوک خودکار خود را تعویض می‌کنند یا حتی قلم دست دوم را پس می‌گیرند.

شما فکر می کنید با توجه به این دستورالعمل ها قلم مناسب را پیدا کرده اید. شاید این یک مدل نقره ای است که تا حدی براق شده است. قلم مانند یک سنگ جامد است، قرارهای زیبایی دارد و بدنه آن به طرز عالی مهندسی شده است.

به خوبی متعادل است و مانند یک رویا می نویسد و قیمت آن مناسب است. اما اگر همیشه از خودکارهای فلزی اجتناب کرده باشید و به جای آن پلاستیک های رنگارنگ و جسور را ترجیح دهید، چه؟

به جستجو ادامه دهید. خرید خودکار به نوعی شبیه عاشق شدن است. اگر ضربان قلب شما را از دست ندهد، هیچ مقدار عملی در طولانی مدت مقاومت نخواهد کرد.

پن ورلد که در سال 1987 تأسیس شد، مجله لوکس برتر ابزارهای نوشتن خوب و فرهنگ دست خط است. قلم دنیای قلم که در هیوستون، تگزاس مستقر است و هر دو ماه یکبار منتشر می شود، صاحب نظران جدید و با تجربه قلم را ترغیب می کند تا به ابزارهای نوشتن به روشی غیر متعارف نگاه کنند.

در صفحات ما، قلم‌های فواره‌ای معاصر و سایر ابزارهای نوشتاری را با هر قیمتی، کاغذهای خوب، جوهر، و لوازم جانبی میز خواهید دید.

مقالات طولانی ما برندهای برجسته، خودکارهای قدیمی، هنرمندان قلم و جوهر، راهنماهای نحوه کار، و موارد دیگر را پوشش می دهند. اگر عاشق قلم هستید، پس دنیای قلم مجله مناسب شماست.