درب ضد سرقت یولکا امنیت خانه ها را به ارمغان می آورد

نام رسمی اروپایی که نشان دهنده درب ضد سرقت یولکا است در نهایت، بالاترین سطح حفاظت و امنیت برای کسانی که انتظار دارند.

خطرناک ترین و پر سر و صداترین ماشین آلات و تجهیزات درب خردکن و همچنین سرسخت ترین سارقان در اطراف محله خود، محل زندگی و محل کارشان هستند، ارائه می شود.

با این حال، این درب‌های بسیار مقاوم بیشتر برای ساختمان‌های سیاسی، نظامی، تجاری و تجاری استفاده می‌شوند که با ارزش‌ترین چیزها، اسناد و مدارک یا VIP در آنها نگهداری می‌شود.

RC5 نشان دهنده سطح ماقبل آخر امنیت برای درب های ضد سرقت است که صاحبان آن انتظار دارند توسط اره مویی برقی و تیغه های اره در معرض تهدید قرار گیرند.

مقاومت این درب ها در برابر ضربه ها و حملات سارق با ماشین های ذکر شده حداکثر 40 دقیقه است اما زمان مقاومت عملی آن 15 دقیقه می باشد.

درب

آخرین و بالاترین سطح RC6 نام دارد که شامل تمام ابزارها و ماشین‌های ذکر شده در بالا به‌علاوه خشن‌ترین و سرسخت‌ترین دشمن ممکنی است که یک در می‌تواند داشته باشد: آسیاب فرشته.

این دستگاه سنگین، پر سر و صدا و قوی که در بسیاری از فیلم‌های سرقت دیده‌اید، می‌تواند لولای درهای معمولی و سایر ویژگی‌های امنیتی اضافی را در کمتر از یک دقیقه برش دهد.

اما درب امنیتی ضد سرقت RC6 مورد بحث ما ثابت کرده است که همه انواع را حفظ می‌کند فشار حداکثر 50 دقیقه در طول آزمایش، در حالی که زمان عملی برای مقاومت در برابر فشار 20 دقیقه انتظار می رود.

مجموعه ما با تامین کنندگان بزرگ و معتبر انواع درب های امنیتی ضد سرقت تحت هر سطح امنیتی مورد نظر مشتری ارتباط نزدیک برقرار کرده است.

درب های امنیتی ما توسط برند ما ارائه می شود هر منطقه و سطح امنیتی مورد نیاز، درهای ما نیز الزامات سختگیرانه ای برای حفاظت در برابر آتش دارند.

ABLOY به لطف شبکه نمایان آموزش دیده وتایید شده خود متعهد است که در تمامی مراحل پروژه شما برای نصب درب امنیتی، از تعریف نیاز تا اجرای محصول، از شما پشتیبانی کند.