دستگاه تصفیه آب تایوانی cck فرآب که توسط آن عجیب ترین درخت ثبت شده در گینس آبیاری شد

انواع مختلفی از فیلترها مانند دستگاه تصفیه آب تایوانی cck فرآب در دسترس مصرف کنندگان هستند. تعیین اینکه کدام نوع برای شما مناسب‌تر است – یا اینکه اصلاً به فیلتر نیاز دارید یا خیر.  بستگی به عملکردهایی دارد که می‌خواهید فیلتر ارائه کند. هیچ فیلتری همه آلاینده ها را از بین نمی برد، بنابراین درک اینکه فیلترها چه کاری انجام می دهند و چه کاری انجام نمی دهند مهم است.

برچسب را بخوانید تا ببینید آیا دارای گواهینامه NSF است یا خیر. اگر اینطور است، می‌توانید نماد خارجی پایگاه داده NSF را جستجو کنید تا در مورد آنچه که یک مدل خاص برای محافظت از شما در برابر آن تأیید شده است، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برچسب‌های روی فیلترهای آب نیز معمولاً آلاینده‌های کاهش‌یافته را نشان می‌دهند که می‌تواند به انتخاب شما کمک کند. حتماً خودتان برچسب ها را به دقت بخوانید و ادعاهای سازنده را با منبع مستقل تأیید کنید، زیرا همه نمایندگان فروش با نیازهای شما آشنا نیستند.

دستگاه

به خاطر داشته باشید که اکثر برندها دارای انواع مختلفی از فیلترها هستند. فروشندگان ممکن است بتوانند به شما در انتخاب مناسب کمک کنند، اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات برای فروش یک برند خاص به آنها پول پرداخت می شود. شما باید ادعاها را بررسی کنید و چاپ دقیق روی بسته بندی فیلتر را برای خود بخوانید و مطمئن شوید که قبل از خرید برای اهداف شما کار می کند.

تصور نکنید که اگر فیلتر یک آلاینده را حذف کند، بقیه آلاینده ها را نیز حذف می کند. فیلترهایی که مواد شیمیایی را حذف می کنند اغلب میکروب ها را به طور موثر حذف نمی کنند و بالعکس.

برخی از دستگاه های تصفیه آب که مواد شیمیایی را حذف می کنند، مانند اسمز معکوس، تبادل یونی یا سیستم های تقطیر، ممکن است فلوراید را نیز حذف کنند. کودکانی که آب با سطوح فلوراید کمتر از 0.6ppm می نوشند ممکن است به مکمل فلوراید نیاز داشته باشند. برای توصیه های خاص با پزشک اطفال یا دندانپزشک فرزندتان مشورت کنید.