دمپایی زنانه ای که تاثیر فوق العاده در بهبود دیابت دارد

گذراندن بیش از نیمی از سال در جاده ها و هتل های سطح بالا، تینا نکراسون را به یک متخصص دمپایی تبدیل کرده است.

اخیراً، رئیس بخش توسعه مسکونی Montage International، یک شرکت مدیریت مهمان‌نوازی لوکس در اروین، کالیفرنیا، بیشتر از خانه کار می‌کند و دمپایی‌هایی می‌خواست که «بیشتر شبیه یک کفش باشند، اما راحتی را به خطر نیندازند.

برای “لباس” لباس زوم لباس ورزشی.” این جفت دست‌ساز با آستر قیچی – برداشتی مدرن از بابوش سنتی، سبکی از دمپایی تخت که در مراکش رایج است – حسابی را پر می‌کرد. ما آنها را نیز امتحان کردیم، در میان دیگر جفت‌های پیشنهادی، و اینها را شیک‌ترین و دلپذیرترین آن‌ها یافتیم. یا همانطور که نکراسون به آنها اشاره می کند: “لحظه ای کوچک از افراط”.

نکراسون می‌گوید یک جفت دمپایی زنانه ایده‌آل باید به راحتی در کیف دستی قرار گیرد و آنقدر آفتاب‌پرست باشد که هم به‌عنوان دمپایی اتاق و هم هنگام خوردن یک قهوه سریع در لابی هتل بپوشد.

با چند جفت کفش خیابانی تریسی نولز  کفش راحتی، کفش کتانی و غیره – که قبلاً در کمدش قرار دارد، او اکنون لباس های قیچی این طراح لندنی را اضافه کرده است.

دمپایی

قاطرهای کادی مو روی چرم گاوی. او گزارش می دهد که جفت صورتی تند «مفرح و شیک» به همان اندازه نئول های دیگر او راحت است، در حالی که همه کاره بودن دمپایی و کفشی را که به دنبالش بود ارائه می دهد. او می‌گوید: «آنها اکنون در چمدان من به همراه روسری ایتالیایی مورد علاقه من هستند.»

Clémence Polès، سردبیر نیویورکی، Subu را، یک برند محبوب ژاپنی که دمپایی‌های زمستانی را با لحاف‌های پف‌دار حجیم می‌سازد، در طی یکی از صدها مصاحبه‌اش با زنان برای پروژه passerbymagazine.com کشف کرد.

او قدردانی می کند که بر خلاف ThermoBall Traction V Mules های The North Face، سابوس ها به لطف پشت بازشان کمی راحت تر سوار و خارج می شوند. Polès که این دمپایی ها را به دوستان هدیه داده است، می گوید: “آنها به طور قابل توجهی راحت و گرم هستند، در رنگ های منحصر به فرد هستند و زیره ضخیم و برجسته ای دارند که آنها را بادوام می کند.”