راه های تضمینی که می توانید مسیر خوشبختی فرزندان تان را تامین کنید

به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های والدین می توان به خوشبختی و داشتن رفاه برای فرزندان خود اشاره کرد. با ما همراه باشید تا شما را در این مسیر همراهی کنیم.

تابلو فرش دستباف

در بازار امروزی انواع تابلو فرش دستباف طرح منظره در مدل های جدید قیمت پایین در دسترس خریداران بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از آنها را خریداری نمایید. اما در تعریف تابلو فرش باید بگوییم این این محصول تشکیل شده از تکه‌ های کوچکی از فرش بوده که به صورت قاب شده به فروش می رسند و به دیوار منازل و یا مکانهای دیگر آویخته می‌ گردند تا سبب زیبایی آنجا شوند.

شیرینی آلمانی

یکی از شهرهایی که به پخت شیرینی آلمانی معروف می باشد مشهد است. شیرینی آلمانی مشهدی دارای بافتی نرم و در عین حال ترد می باشد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. یکی از شیرینیهای قدیمی که اکثرا در سفره های عید نوروز از آن استفاده می کردند، شیرینی آلمانی یا مشهدی می باشد و کارگاه های مختلفی در شهر شیراز و تهران وجود دارند که در حال پخت این شیرینیهای خوشمزه می باشند.

نبات زعفرانی

نبات در طب سنتی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و در درمان سردی معده بسیار موثر است. نبات در انواع متفاوتی تولید می‌شود.قیمت نبات زعفرانی عمده نسبت به خرده فروشی آن متفاوت است. از انواع نبات می‌توان به نبات زعفرانی نی دار، نبات ساده، نبات لیمویی، نبات با طعم زنجبیل و انواع دیگر اشاره نمود. از نبات زعفرانی برای درمان افسردگی، تنگی نفس، دل درد و اسهال و همچنین برای کاهش استرس و تپش قلب استفاده بسیاری می‌کنند. از نبات چوبی در سفره های عقد نیز استفاده می‌شود. اما اغلب نبات را همراه با چای مصرف می‌نمایند.

سبد حصیری

سبدهای حصیری در بازار به دو روش دستی و ماشینی موجود می باشند. قیمت سبد حصیری که به به صورت دستی بافته شده باشد در مقایسه با نوع کارخانه ای بالاتر می باشد چراکه بافت این سبد ها زمان بر و کار سختی می باشد. یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش این روزهای صنعت هنر و صنایع دستی سبد حصیری پلاستیکی می باشد که در قالبهای گرد یا مربعی و بسیار متنوعی در شکلهای بسیار رنگی زیبا در بازار موجود بوده و تقاضای بسیار بالایی نزد مردم و به خصوص افراد محلی و روستایی دارد.