رب گوجه شیشه ای چین چین که غذا را به رنگ صورتی در می آورد

یک رب گوجه فرنگی برزیلی از فلز به پلاستیک تبدیل می شود. این اعلان در این زمان‌های «سقوط پلاستیکی» تعجب‌آور است. در برزیل، برند رب گوجه‌فرنگی Elefante، یک شیشه پلی پروپیلن Berry Superfos را برای جایگزینی قوطی حلبی سنتی انتخاب کرده است.

حفاظت موثر از رب گوجه شیشه ای چین چین ، راحتی استفاده، کاهش ضایعات و استفاده مجدد بالقوه توسط مصرف کنندگان برخی از استدلال هایی است که توسط Cargill برزیل برای توجیه این انتخاب ارائه شده است.

نام تجاری رب گوجه شیشه ای چین چین بیش از 75 سال قدمت دارد. برایان لوکه، مدیر محصول، در یک بیانیه مطبوعاتی می گوید که همه آن را در برزیل می دانند.

با این حال، ما می خواستیم کمی چاشنی به سنت اضافه کنیم و چیزی کاملاً جدید ایجاد کنیم. این جرات بود که قوطی حلبی سنتی را با یک شیشه پلاستیکی جایگزین کنم. خوشبختانه این انتخاب عاقلانه بود و با موفقیت زیادی روبرو شد. »

به گفته سازنده، محلول تولید شده توسط Berry Superfos در کارخانه فرانسوی خود در Bouxwiller شامل یک گلدان گرمادار، مهر و موم شده و یک درب “باز و بسته شدن آسان” است.

رب

به شکل کمی بیضی شکل، ظرف را می توان به راحتی با قاشق خالی کرد. علاوه بر این، می توان از آن در خانه نیز استفاده مجدد کرد.

بری سوپرفوس می‌افزاید: «پس از تخلیه، شیشه همچنان برای مصرف‌کنندگان ارزش دارد و در رسانه‌های اجتماعی، مردم مشتاق استفاده‌های متعدد آن، به‌ویژه ذخیره‌سازی غذا هستند». Brayan Luque می گوید: «ما از واکنش کاربران نهایی راضی هستیم.

ایده این بود که ظاهر و احساس برند Elefante خود را مدرن کنیم. افزایش فروش نبود، اما این دقیقاً همان چیزی است که در حال رخ دادن است. »

سورن روهلدر، رئیس جمهور می‌گوید: «موفقیت این پروژه نشان می‌دهد که پلاستیک یک ماده بسیار مرتبط برای بسته‌بندی امروزی باقی می‌ماند، و به برندها اجازه می‌دهد تصویری مدرن خلق کنند و در عین حال به ارائه مزایای مهم پایداری مانند محافظت از محصولات، کاهش ضایعات مواد غذایی و استفاده مجدد ادامه دهند.» از بری سوپرفوس.