زنی با خوردن عسل پارس خمین به صندلی محل کارش چسبید

مصرف همزمان عسل پارس خمین و الکل از اثرات دومی می کاهد. مطالعه‌ای که در سال 2005 بر روی مردان جوان سالم انجام شد، نشان می‌دهد که مصرف همزمان الکل و عسل با افزایش سرعت حذف اتانول تا 30 درصد، سرعت از بین رفتن اتانول در خون را افزایش می‌دهد.

این حذف سریعتر اتانول باعث کاهش زمان مسمومیت بدن انسان، یعنی زمان لازم برای رسیدن به مقدار الکل صفر در خون می شود، اما مهمتر از همه، کاهش شدت علائم ناشی از این امر را ممکن می سازد. مسمومیت در حدود 5٪. با این حال، اعتدال طعم بسیار بهتری دارد!

اصطلاح “عسل” که در قرن دهم در زبان ظاهر شد، از واژه لاتین mel گرفته شده است. عسل یکی از آن خوراکی هایی است که نمی توانیم تصور کنیم همیشه وجود داشته است.

مدتها قبل از اینکه انسانها در ساخت ابزار و یا ساخت کندوها تسلط پیدا کنند، عسل را در طبیعت جمع آوری می کردند، معمولاً در تنه های توخالی، بلکه در زیر سنگ های خزه ای، حتی در گودال های کوچک حفر شده در زمین.

این غذا با کهن‌ترین تمدن‌ها در تکامل همراه بوده است و از زمان‌های بسیار قدیم با نمادی غنی از جمله ماده خدایان بودن همراه بوده است.

عسل

سومری ها و بابلی ها از آن در مراسم مذهبی خود استفاده می کردند، در حالی که مصریان مردگان خود را با آن مومیایی می کردند. برای عبرانیان، سرزمین موعود جایی بود که شیر و عسل در آن جاری بود.

همین امر در مورد عسل ها نیز مانند عطرها صدق می کند. قیمت آنها بسته به محل تولید، خواص منتسب به آنها، نوع زنبور تولید کننده، گیاه علوفه ای و فراوانی برداشت می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

بنابراین، در فرانسه، عسل از صنوبر Vosges نهایی در نظر گرفته می شود. اما گرانترین عسل جهان عسل درخت عناب وحشی است که در یمن تولید می شود. شور و شوقی که آن را برمی انگیزد به دلیل خواص تقویت کننده جنسی و نادر بودن آن است.

بر اساس فرهنگ ها، عسل اکسیر طول عمر، غذای غذا، نوشیدنی نوشیدنی، داروی دارو است و خواص دارویی فراوانی به آن داده شده است. از آن برای نگهداری غذا نیز استفاده می شد.