زنی با ماشین اسباب بازی کنترلی لامبورگینی منزل خود را دیزاین کرد

ا توجه به این شرایط، درک اینکه چگونه جنبه ایمنی در مورد محصولاتی که برای کودکان در نظر گرفته می شود، مهم تر و ظریف تر می شود، آسان است.

بنابراین، چه عناصری را باید برای ایمن بودن یک اسباب بازی در نظر گرفت؟ شرکت های سازنده چگونه می توانند ایمنی خود را تضمین کنند؟

در این مقاله، ما چند نشانه مربوط به بخش‌های برجسته دستورالعمل ایمنی اسباب‌بازی اروپا و یک تحلیل عمیق را با متخصص اسباب‌بازی خود، النا فونتانا، ارائه خواهیم کرد، که به ما گام‌های اصلی را برای مطابقت با الزامات آن نشان می‌دهد. قانون گذاری.

دستورالعمل ایمنی ماشین اسباب بازی کنترلی لامبورگینی اروپا 2009/48/EC در مورد «محصولاتی که حتی اگر منحصراً برای بازی کودکان زیر 14 سال طراحی یا در نظر گرفته شده باشند» اعمال می‌شود. برخی از الزامات ایمنی خاص در پیوست II دستورالعمل توضیح داده شده است و به جنبه های ایمنی زیر مربوط می شود:

اسباب بازی

اسباب‌بازی‌ها نباید لبه‌های تیز، نوک تیز، قسمت‌های ریسمانی شل داشته باشند که می‌تواند به کودکان آسیب برساند. بعلاوه، اگر اسباب بازی از قطعات کوچک جداشدنی تشکیل شده باشد، این قطعات باید به اندازه ای باشند که کودک نتواند آنها را ببلعد و از خطر خفگی جلوگیری کند.

در صورت وجود فنرها و سایر مکانیسم های متحرک، نباید در دسترس انگشتان باشد، درزها و قطعات قابل اجرا باید در برابر پاره شدن مقاومت کنند. در نهایت، اسباب بازی هایی که کودکان می توانند وارد شوند باید دارای سوراخ هایی برای تهویه و خروجی های «آسان» باشند.
علاوه بر این، این بخش از دستورالعمل شامل الزامات خاص و محدودتر برای اسباب بازی های در نظر گرفته شده برای کودکان زیر سه سال است.

بسیاری از اسباب‌بازی‌ها با خز، مو، روبان یا نخ‌هایی پوشیده شده‌اند که مستقیماً با فرد تماس دارند. اشتعال پذیری کم باید برای این عناصر تضمین شود تا از حوادثی مانند سوختگی، آتش سوزی یا انفجار جلوگیری شود.