شناخت فواید تخمه آفتابگردان و گل آن

آفتابگردان مزایایی نسبت به سویا برای کشت رسیدن به خاک سفت در دفینه دوبار بعد از گندم دارد. بلوغ آنها تا حدودی سریعتر از سویا است.
همچنین در پاییز نسبت به یخبندان مقاوم تر هستند، بنابراین می توان آنها را 10-14 روز دیرتر از سویا کاشت.
تحمل یخ زدگی آنها در مقابل دانه های سویا زیاد نیست، تفاوت کشتن آنها در حدود 28 درجه فارنهایت برای آفتابگردان، در مقابل لوبیا که در دمای 30 تا 31 درجه فارنهایت کشته می شوند.
کاهش در مقایسه با سویا همچنین، گل آفتابگردان پس از استقرار، نسبت به سویا نسبت به آب و هوای خشک مقاوم‌تر است، که به این کمک می‌کند که گیاهان دوتایی معمولاً هوای گرم و خشک را در اواخر تابستان تجربه می‌کنند.
مزیت دانه های سویا دو محصول نسبت به تعبیر خواب تخمه آفتابگردان این است که دانه های سویا زمانی که به صورت دو محصول حفاری می شوند.
تخمه آفتابگردان
نسبت به آفتابگردان کمی بهتر ظاهر می شوند رب انار و البته فروش سویا به آسانسورهای غلات محلی بسیار راحت تر است.
ده ها گونه گل آفتابگردان برای کاشت تجاری و در مقیاس بزرگ موجود است. همه آنها هیبرید هستند، به این معنی که بذرهای جدید آن هیبرید باید هر سال خریداری شود (شما نمی توانید بذر را برای کاشت مجدد ذخیره کنید).
اکثر هیبریدهای تجاری از انواع دانه های روغنی هستند، اگرچه تعداد مناسبی از انواع شیرینی پزی نیز موجود است.
هیبریدهای تجاری تحت چندین نام تجاری یا نام شرکت از جمله Croplan، Mycogen، Nuseed، Pioneer، Proseed، SunOpta، Syngenta، Thunder و Triumph فروخته می شوند.
در انواع دانه‌های روغنی، اکثریت برای داشتن سطوح متوسط اولئیک اسید (که گونه‌های NuSun نامیده می‌شوند) پرورش داده شده‌اند.
در حالی که تعداد کمی از آنها در بخش اولئیک لباس چرم دخترانه حتی بالاتر هستند و به سادگی به عنوان انواع اولئیک بالا (معمولاً برای صنعتی یا خاص) شناخته می‌شوند.
  • منابع:
    1. Sunflowers: A Versatile Native Crop
  • تبلیغات: 
    1. خانوده ای که بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند!
    2. با کمک مربا آلبالو از حمله عقرب در امان بمانید
    3. گونی کنفی برنج قهوه رولی
    4. گلخانه ای که با صابون تزیینی به پرورش گل می پردازد