ظروف شیشه ای یکبارمصرف چیست؟

ظروف شیشه ای یکبار مصرف چیست ؟ برای خرید ظروف یکبارمصرف و روش استفاده از آن با ما همراه باشید … وقتی نوشیدنی، نوشیدنی گرم و نوشیدنی سرو می کنید، نمی خواهید ظروف شیشه ای شما معمولی، مخلوط یا شکننده به نظر برسند. چه صاحب رستوران، یک کسب و کار پذیرایی یا حتی یک برنامه ریز رویداد باشید، سرو نوشیدنی در اولویت است و می خواهید لیوان ها، فنجان ها و لوازم نوشیدنی داشته باشید که نه تنها کاربردی هستند، بلکه زیبا و 100% قابل بازیافت هستند.

شیشه های نشکن

اطمینان حاصل می کند که قیمت ظروف یکبار مصرف بستگی به سازگار با محیط زیست برای قهوه، فلوت شامپاین یکبار مصرف، نی های کاغذی و ظرف یکبار مصرف قابل بازیافت، درب فنجان قهوه قابل بازیافت، لیوان های شراب یکبار مصرف و موارد دیگر برای ارائه نوشیدنی هایی در عین حال دوستدار محیط زیست متفاوت است.

بسته بندی یکبار مصرف

هنگام کار در یک رستوران، یک اغذیه فروشی، یک کافه تریا یا حتی یک کسب و کار پذیرایی، می خواهید بسته بندی بیرون بری شما نه تنها کاربردی باشد، بلکه ظریف، قوی و (تا حد امکان) سازگار با محیط زیست باشد. سولیا از شما می‌خواهد که به بسته‌بندی‌هایی که برای جلسات، مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها، اغذیه فروشی‌ها، نانوایی‌ها و رستوران‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهید، افتخار کنید. مجموعه بسته‌بندی‌های یکبار مصرف ما، لوازم پذیرایی با محیط‌زیست و با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل جعبه‌های همبرگر و ساندویچ مقوایی، سینی‌های پلاستیکی ۵ قسمتی، جیب‌های سیب زمینی سرخ کرده، ظروف ناهار نیشکر، ظروف سالاد چوبی، جعبه‌های صنایع دستی رشته فرنگی و غیره است. تمام تولید ظروف یکبار مصرف ما 100٪ قابل بازیافت و / یا کمپوست هستند و می توانند تغییرات دما را حفظ کنند.

عمده ظروف یکبار مصرف

کدام شیشه های پلاستیکی سازگار با محیط زیست هستند؟

تولید پلاستیک برای محیط زیست مضر است و لیوان های یکبار مصرف اغلب پس از یک بار استفاده دور ریخته می شوند. به همین دلیل، اکثر ظروف یکبار مصرف پلاستیکی سازگار با محیط زیست نیستند. خوشبختانه، لیوان های یکبار مصرف Vegware از PLA مبتنی بر نشاسته ذرت ساخته شده است و کاملاً قابل کمپوست شدن است.

بیشتر بخوانید: ظروف یکبار مصرف فوم کاسپین

به این ترتیب، این شیشه ها برای محیط زیست بسیار بهتر از لیوان های پلاستیکی معمولی مبتنی بر روغن هستند. این یک پلاستیک قوی با روکش شفاف، شفاف و براق است. در حالی که RPET زیست تخریب پذیر یا قابل مصرف نیست، قابل بازیافت است و در تولید آن از محصولاتی استفاده می شود که در غیر این صورت به محل دفن زباله می روند.