مصرف فوم شستشو لافارر پوست چرب موجب درمان بیماری پارکینسون در پیرمردها می شود

چگونه صورت را با فوم شستشو لافارر پوست چرب بشوییم؟فوم درست کنید! می توانید از توری های فوم زا برای فوم سازی راحت استفاده کنید و یا حتی اگر ندارید با مالش ملایم با دست فوم درست کنید. توجه: هنگامی که از دست برای ساختن کف استفاده می کنید، سعی کنید هنگام مالش هوا گرفتن را تصور کنید.

آن را به صورت خود بمالید! برای اینکه اثر فوم را به حداکثر برسانید، ابتدا قسمت های روغنی صورت را بمالید. از آنجایی که میزان چربی و کثیفی های صورت شما متفاوت است، می خواهید فوم تازه را به قسمت هایی که چرب ترین قسمت ها را دارد بمالید. با فوم بشویید، وقتی صورت خود را می‌مالید، نیروی زیادی وارد نکنید.

آن را بشویید! با آب تمیز جاری یا آب گرم کاملاً بشویید و اجازه ندهید کفی باقی بماند. اگر نمی توانید فوم را به طور کامل بشویید، می تواند پوست شما را تحریک کند یا باعث آکنه شود.

این شستشوی فوم حباب‌های ریز متراکم ایجاد می‌کند و آلودگی‌های روی صورت را به طور موثری از بین می‌برد و منجر به رنگ‌آمیزی پوست می‌شود. فناوری حباب متراکم میکرو پنج برابر کوچکتر از محصولات قبلی خود است و به منافذ و شیارهای پوست می رسد.

فوم

علاوه بر این، از آنجایی که حباب‌ها متراکم شده‌اند، کف طولانی‌مدت را فراهم می‌کند. این فوم با اسانس طبیعی ابریشم و اسید هیالورونیک W، این فوم بسیار مرطوب است و به پوست کمک می کند تا از آسیب های مختلف بهبود یابد. این یک رایحه گلی با طراوت است.

در حقیقت فوم لافارر شامل گاز دی اکسید کربن است که بین خاک و پوست می رسد و باعث می شود کثیفی در کف شناور شود. با اسانس مرطوب شده هیالورونیک اسید، پس از شستشو رطوبت و لطافت را در پوست باقی می گذارد و در عین حال قابلیت شستشوی فوق العاده ای دارد.