معرفی ظروف یکبارمصرف آشپزخانه

این واقعاً بستگی به نوع کسب و کاری دارد که می خواهید از ظروف یکبار مصرف خود در آن استفاده کنید. اگر صاحب یک رستوران بیرون بری هستید، از همان نوع ظروف یکبار مصرف استفاده نخواهید کرد که اگر در یک شرکت پذیرایی کار می کنید. با این حال، ظروف یکبار مصرف وجود دارند که صرف نظر از نوع کسب و کار شما ضروری هستند. در اینجا چند نمونه از ظروف یکبار مصرف، قابل استفاده مجدد و زیست تخریب پذیر است که همیشه باید در دسترس داشته باشید.


بشقاب های یکبار مصرف

چه در رستوران، یک کافه تریا، در یک رویداد پذیرایی یا در بوفه هتل غذا سرو کنید، بشقاب ها ظروف بسیار اولیه ای هستند که باید تهیه کنید. داشتن بشقاب هایی با اندازه های مختلف باعث می شود که غافلگیر نشوید. مطمئن باشید که با Solia، تولید ظروف یکبار مصرف سفید و معمولی خود را برای خدمت به مهمانان و مشتریان خود خواهید داشت. بشقاب های یکبار مصرف باید محکم، ظریف، کاربردی و دمای متغیر را حفظ کنند. شما می توانید از بین بشقاب های پلاستیکی، بشقاب های نیشکر، بشقاب های بامبو و بشقاب های برگ خرما انتخاب کنید.

کاسه های یکبار مصرف

چه برای سرو یک سالاد تازه و ترد، یک سوپ دلگرم کننده یا یک فون ویتنامی، برای کسب و کار مرتبط با غذا (رستوران، رستوران، شرکت پذیرایی، کافه تریا، مهمانی ها) به کاسه های یکبار مصرف نیاز دارید. سولیا مجموعه وسیعی از کاسه های ساخته شده با مواد 100% قابل بازیافت، کمپوست یا قابل استفاده مجدد را ایجاد کرده است. برخی از کاسه های ما حتی قابل استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی هستند و می توانند تغییرات دما را حفظ کنند. برخی از کاسه های ما دارای درب هستند تا مشتریان شما بتوانند کاسه های یکبار مصرف خود را در خانه ببرند. مجموعه ما شامل کاسه های پلاستیکی تایلندی، کاسه های پلاستیکی سالاد، کاسه های برگ بامبو، کاسه های تفاله نیشکر، کاسه های چوبی چند لایه و کاسه های برگ نخل است.

عمده ظروف یکبار مصرف

سینی های یکبار مصرف

اسباب‌ها، پیش‌غذاها، خوراکی‌ها، دسرها، شیرینی‌ها، همه آنها سزاوار یک بوم هستند تا برای مهمانان و مشتریان شما جذاب و خوشمزه باشند. غذای خود را با اطمینان خاطر و بدون دردسر با سینی های یکبار مصرف بالا، ساخته شده با مواد ۱۰۰ درصد قابل بازیافت، کمپوست و قابل استفاده مجدد مانند پلاستیک، مقوا، خمیر نیشکر و چوب سرو کنید. سینی های چند قسمتی نیز ممکن است در کافه تریاها، رستوران های اغذیه فروشی و رستوران ها برای سرو غذای تازه به مشتریان خود استفاده شود تا آنها بتوانند آن را به خانه بیاورند و به راحتی دور بیندازند. در نهایت، ما می‌توانیم سینی‌های تخته‌ای (که به آن صفحه تخته‌ای نیز گفته می‌شود) و سینی‌های تخته‌ای که بیشتر به همراه سینی یا زوج عرضه می‌شوند را در اختیار مشتری قرار دهیم که قیمت ظروف یکبار مصرف با هم متفاوت است.