ناو جنگی که با یک باتری ماشین سیار حرکت می کند

ما در همه مناطق به دلیل COVID-19 در دوران عجیبی زندگی می کنیم و وسایل نقلیه نیز از آن در امان نیستند.

اینکه باتری ماشین سیار ما تمام می شود، نگرانی است که همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

خودروهای ما در خانه محدود می‌شوند و می‌توانند روزها، حتی هفته‌ها را بدون خروج از گاراژ یا خیابان سپری کنند، بنابراین باتری می‌تواند تخلیه شود.

به باتری های قدیمی توجه ویژه ای داشته باشید.

میانگین عمر مفید باتری فعلی خودرو بین 3 تا 6 سال است.

این رقم ممکن است بسته به عوامل متعددی متفاوت باشد که به ویژه بر این واقعیت تأثیر می‌گذارد که باتری خودرو تمام نشود.

باتری ماشین

برخی از این موارد عبارتند از: کیفیت آن، این جنبه از نظر دوام تعیین کننده است. فناوری آن، از آنجایی که بسته به مدل خودرو، سال ساخت یا سیستم های دیجیتال، ساخت باتری می تواند بسیار متفاوت باشد، فناوری هایی مانند AGM یا GEL می توانند مدت زمان را تا 8-9 سال افزایش دهند.

شرایط آب و هوایی، باتری خودرویی که در گاراژ استراحت می‌کند کمتر از خودرویی که همیشه در خیابان پارک می‌شود و همچنین نقطه جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنیم، آسیب کمتری می‌بیند، زیرا دماهای شدید می‌تواند تأثیر زیادی بر زندگی این تعداد دفعات استفاده از خودرو همان چیزی است که چرخه های شارژ آن را تعیین می کند.

اگر سفرهای طولانی داشته باشیم کمک می کنیم باتری خودرو تمام نشود.

در پایان دهه 1920، صنعت خودروهای الکتریکی به طور کامل ناپدید شد و با استفاده از اولین مدل های Lektra به برخی از کاربردهای صنعتی بسیار خاص، مانند لیفتراک (معرفی شده در سال 1923 توسط Yale)، گاو نر باطری الکتریکی، یا چرخ دستی های گلف الکتریکی، تنزل یافت. در سال 1954

در سال 1996، خودروی الکتریکی دوباره ظهور کرد و بدین ترتیب، راه‌اندازی مداوم خودروهای الکتریکی جدید توسط مهم‌ترین برندهای خودرو آغاز شد.