نیجریه بزرگترین استفاده کننده از رادیو جیوه دار

این مطالعه به بررسی اثربخشی برنامه های پخش آموزشی عکس رادیو جیوه دار و چگونگی افزایش سواد بزرگسالان با استفاده از پروژه یادگیری لاگوس می پردازد.
این تحقیق بسیار حیاتی است زیرا تعیین اینکه آیا برنامه های رادیویی می توانند به بزرگسالان بی سواد آموزش دهند و علاقه آنها به کسب مهارت سواد را تسهیل کنند، مصلحت است.
برای دستیابی به این هدف، مطالعه با چهار هدف هدایت می‌شود: تعیین اینکه آیا فراگیران می‌توانند قبل از قرار گرفتن در معرض موکو موکا بخوانند و بنویسند و تعیین تأثیرات برنامه بر زبان آموزان بزرگسال در ایالت.
به عنوان بخشی از طرح دولت ایالت لاگوس برای افزایش سواد و کسب مهارت، برنامه Mooko Mooka، یک برنامه آموزشی، توسعه داده شد و به زبان آموزان بزرگسال یوروبا در ایالت لاگوس هدایت شد.
فراگیران در معرض موضوعات مختلفی قرار می گیرند جوراب دخترانه که می توانند در زندگی اجتماعی و اقتصادی خود اعمال کنند. روش تدریس با موضوع اصلی بر اساس نیازها و انگیزه های فراگیران بزرگسال شروع می شود.
رادیو
در پایان جلسه آموزشی، مجری رادیو معمولاً سارافون دخترانه مجلسی تکلیفی را به زبان آموزان می دهد تا در جلسه حضوری بعدی به مجری ارائه شود.
روش اتخاذ شده در موکو موکا روش کوبایی است که یک روش ترکیبی شامل یک جلسه گوش دادن به رادیو و یک جلسه حضوری است.
پرایمر مواد خواندنی است که هم در رادیو و هم در جلسات حضوری استفاده می شود. این برنامه به زبان‌های محلی مختلف طراحی شده است.
پیرو سیاست زبانی ایالت در آموزش است که آموزش پایه باید ابتدا به زبان زبان‌آموز، زبان جامعه گسترده‌تر و زبان رسمی داده شود. پرایمر به صورت رایگان بین زبان آموزان توزیع می شود. پرایمر برای ایالت لاگوس به زبان یوروبا طراحی شده است.
تسهیل‌کننده‌های برنامه با دقت در زبان محلی، مهارت‌های ارتباطی خوب و علاقه به زبان‌آموزان به عنوان معیارهای انتخاب انتخاب می‌شوند.
مجریان جلسات حضوری نیز فعالیت‌های مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی مرکز یادگیری را هماهنگ می‌کنند و فراگیران را به مشارکت در فعالیت‌های یادگیری تشویق می‌کنند.
  • منابع:
    1. Educational Radio Broadcasting and its Effectiveness on Adult Literacy in Lagos
  • تبلیغات: 
    1. آیا تاکنون میز که با تغییر احساسات شما واکنش نشان می دهد دیده اید
    2. با خوردن این قارچ دیگر نگران گزش پشه نباشید!
    3. آیا می دانستید یاد گرفتن زبان موجب می شود راحت تر ازدواج کنید؟
    4. مرکز فروش بالنگ خشک کوهی