پارچه مبلی که با نشستن روی آن می توانید دانشگاه آکسفورد قبول شوید

مبل های چرمی ضد حساسیت هستند که آنها را برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب می کند.

بر خلاف پارچه مبلی های دیگر ، چرم کنه های گرد و غبار، شوره حیوانات خانگی و سایر مواد حساسیت زا را به راحتی جمع نمی کند.

در مورد آلرژی، باید به نظافت حرفه ای روی بیاورید یا مرتباً از مبلمان مراقبت کنید. با مبل چرمی در تلاش، هزینه و زمان صرفه جویی خواهید کرد.

هزینه هر دو نوع مبل بر اساس کیفیت تعیین می شود. بدون شک پارچه و قاب خوب گران است. با این حال، در پایان، همان تکه چرمی همان هزینه با خرید یک مبل پارچه ای باکیفیت تمام می شود. بهترین استراتژی مقایسه قیمت ها و ویژگی هایی مانند سهولت در تمیز کردن، راحتی و دوام است. هنگام تصمیم گیری، ترجیحات خود را در نظر بگیرید.

اگر در خانه گربه یا سگ دارید، بهتر است به خاطر دوام به سراغ مواد درجه یک بروید، پس انتظار داشته باشید که هزینه بیشتری بپردازید.هر دو ماده مزایا و معایب خود را دارند.

مبل های چرمی به دلیل ماندگاری بالای روکش، اغلب به عنوان قطعات سرمایه گذاری دیده می شوند. در حالی که ممکن است چنین بوده باشد، پارچه های با کارایی بالا Sunbrella قصد دارند این طرز فکر را تغییر دهند.

پارچه

این منسوجات مقرون به صرفه راه حل موثری برای انواع آسیب ها از جمله تغییر رنگ و ریختن رنگ هستند و به مبل های سفارشی شما اجازه می دهند طولانی تر بماند.

مانند گوشی‌های پیشرفته، تبلت‌ها یا اتومبیل‌ها، پارچه‌های پرفورمنس می‌توانند ویژگی‌های بیشتری نسبت به گزینه‌های معمولی موجود در بازار ارائه دهند. در این صورت، با پارچه های Sunbrella محافظت بیشتری خواهید داشت.

با این حال، این تنها ویژگی نیست که محصولات Sunbrella برای آن‌ها استفاده می‌کنند بافته‌شده با الیاف بسیار بادوام که از نظر شیمیایی پایدار هستند و از نظر رنگ اشباع شده‌اند، کمتر احتمال دارد که به سرعت فرسوده شوند.

حتی قبل از اینکه به نخ ریسیده شود، الیاف با رنگدانه های تثبیت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش تزریق می شوند و نحوه نفوذ رنگ و ماندن روی پارچه را بهبود می بخشند.

مبل های پارچه ای معمولی نیاز به مراقبت کمی دارند. اگر می‌خواهید آن‌ها را در بهترین حالت نگه دارید، تمیز کردن با بخار سالی یک‌بار ضروری است، علاوه بر اسپری منظم با پاک‌کننده‌های اثاثه یا لوازم داخلی.