کشف گیاهان آپارتمانی گلدار که ذره های طلا از آن می روید

هنگامی که علف شتر جدید یا آلوکازیای برگ پیکان خود را در گوشه سمت راست خانه خود می کارید، می توانید احساس یک گیاه را داشته باشید. با این حال، برای اینکه یک والد واقعی گیاه باشید، فقط قرار دادن گیاهان به درستی کافی نیست، بلکه باید به خوبی از آنها مراقبت کنید.

از آبیاری تا هرس گیاهان آپارتمانی گلدار ، به چند کمک کننده نیاز دارید تا به طور کامل تمام مراحل مراقبت از گیاه را انجام دهید. به همین دلیل است که ما ابزارهایی را گردآوری کرده‌ایم که می‌توان از آنها به‌ویژه برای گیاهان داخلی استفاده کرد. برای مراقبت بهتر از گیاهان خود ادامه دهید!

وقتی می گوییم قایقرانی معمولاً به نسخه بزرگتر فکر می کنیم. بنابراین ممکن است فکر کنید که نیازی به استفاده از بیل در داخل خانه نیست. اما ابزاری وجود دارد که فقط برای گیاهان داخلی طراحی شده است که کار بیل های بزرگ را انجام می دهد: بیل کوچک باغچه.

با این ابزار کوچک اما کاربردی می توان بهتر از گیاهان خود مراقبت کرد. با بیل باغچه کوچک می توانید خاک را از یک گلدان به گلدان دیگر حفر کنید، هموار کنید یا جابجا کنید. با این حال، هنگام انتخاب یک بیل کوچک باغبانی باید به چند نکته توجه کرد.

گیاه

مثلا؛ مخزن بیل دستی شما باید تا حد امکان بزرگ باشد تا بتوانید عملیاتی مانند حمل خاک یا پرکردن گلدان را به صورت کاربردی تری انجام دهید. از طرف دیگر، باید مطمئن شوید که بیل شما از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

زیرا می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی از بیل باغچه کوچک ساخته شده از فولاد ضد زنگ استفاده کنید.

درست مانند بیل باغچه کوچک، بیل زمینی در واقع ابزاری است که از نسخه بزرگتر الهام گرفته شده است. یک بیل خاکی کوچک به اندازه بیل های خاکی بزرگ کار می کند. برای بیل خاک نیز می توان آن را ضخیم تر از بیل کوچک باغچه تعریف کرد.

بیل خاکی که مخصوصاً هنگام تعویض گلدان برای گیاهتان بسیار مفید است، به شما کمک می کند تا به یکباره خاک زیادی داشته باشید. به لطف لبه های بلند خود از ریختن خاک نیز جلوگیری می کند. به طور خلاصه می توانید مطمئن باشید که استفاده از بیل خاک هنگام تعویض گلدان کار شما را بسیار آسان می کند.