گیر کردن پودر آب پنیر پگاه تبریز در گلوی زنی موجب خفه شدن او شد

پودر آب پنیر پگاه تبریز می توانند شما را به وان های بزرگ و غیر قابل انعطاف پودر پروتئینی که توسط بدنسازانی با عضلات حجیم استفاده می شود، بیاندازند. اما حقیقت این است که پروتئین برای همه مفید است.

پروتئین پودر آب پنیر پگاه تبریز یک ماده مغذی است که از اسیدهای آمینه ساخته شده است، “بلوک های ساختمانی” برای رشد عضلات. شما می توانید آن را در محصولات حیوانی مانند گوشت، تخم مرغ و لبنیات یا منابع گیاهی مانند آجیل و لوبیا پیدا کنید.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد این نوع پروتئین خاص هستید، در جای مناسبی هستید.
هر کسی که دوست دارد تناسب اندام خود را حفظ کند، چه یوگا انجام دهد، چه پیاده روی طولانی مدت یا شنا کند، برای حفظ توده عضلانی و قدرت خود به پروتئین نیاز دارد.

همچنین به سیر شدن شما کمک می کند، که برای کاهش وزن عالی است و به حفظ سلامت استخوان ها، ماهیچه ها، مو و پوست کمک می کند.

بدن شما پس از یک جلسه تناسب اندام برای کمک به رشد و حفظ فیبرهای عضلانی که در حین ورزش پاره می شوند، بیشترین نیاز را به پروتئین دارد. پروتئین آب پنیر ایده آل است، زیرا بدن به سرعت آن را جذب می کند.

پودر

اما پروتئین آب پنیر بسیار مفیدتر از این است که به شما کمک کند حداکثر بهره را از تمرین خود ببرید.

چه مقدار پروتئین آب پنیر در روز؟ به طور کلی، اکثر بزرگسالان در بریتانیا باید روزانه حدود 0.75 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن خود مصرف کنند. این معادل تقریباً دو قسمت از غذاهای پر پروتئین مانند گوشت، ماهی یا آجیل در روز است.

اگر تصمیم دارید رژیم غذایی خود را با پروتئین آب پنیر تکمیل کنید، باید حداکثر دو شیک پروتئین در روز مصرف کنید. اما همه افراد متفاوت هستند، بنابراین میزان پروتئین مناسب برای شما می تواند متفاوت از فرد بعدی باشد.

مصرف روزانه پروتئین شما می تواند به دلیل سن، قد، وزن و سطح فعالیت متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر سبک زندگی بسیار فعالی دارید، پروتئین دریافتی شما احتمالاً بیشتر از افرادی است که فعالیت کمتری دارند.

برای تعیین میزان مناسب پروتئین برای خود، با پزشک مشورت کنید. آنها می توانند به شما در مورد میزان مصرف توصیه کنند و شما را از مصرف بیش از حد یا خیلی کم جلوگیری کنند.