برای کسب درآمد دیگر نیاز نیست به سر کار بروید

امروزه خصوصا مشاغلی که به فضای مجازی وابسته هستند نیاز به داشتن دفتر یا نیروی کار ندارند بلکه به راحتی و در منزل کسب درآمد می کنند. با ما همراه باشید تا روش های نوین کسب درآمد را با شما به اشتراک بگذاریم.

آلو خشک تیزابی

استفاده از آلو ویا قیسی زردآلو به صورت تازه یا خشک دارای املاح و مواد معدنی مختلفی می‌باشد و شما بر اساس وزن بدن خود می‌توانید از آن به اندازه نیازتان استفاده نمایید. پخش آلو خشک تیزابی ترش در تبریز به صورت عمده و دارای قیمت ارزان می باشد و شما می توانید انواع خشکبار را از این شهر خریداری نمایید آلو خشک سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد و برای سلامت بدن و پوست بسیار مهم و کاربردی است.

کولر گازی

کارخانه تولید کولر گازی کم مصرف اقدام به پخش محصولات به صورت مستقیم نموده است. علت اصلی افزایش قیمت انواع کولر گازی در بازار وجود واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد. ما برای تامین نیاز بازار داخلی اقدام به تولید انبوه انواع کولرگازی در سایزبندی های مختلف نموده ایم و همچنین تمامی مراحل تولید کولر گازی تحت نظر مهندسان است تا میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار اندک باشد.

خلال پسته

برای طرز تهیه خلال پسته می توانید از پسته خشک یا از پسته تازه استفاده کنید که هرکدام روش های خود را دارد در ابتدا می توانید پسته خشک را به صورت مغز خریداری کنید یا آن را با پوسته خرید کرده و در منزل خود مغز را جدا کنید، سپس یک ماهیتابه را روی شعله قرار دهید و داخل ان به اندازه آب بریزید تا کامل جوش بیاید، بعد از جوش آمدن پسته خشک را اضافه کنید تا 5 دقیقه بماند که پسته خشک کمی نرم شود، در مرحله بعد آب سرد در کنار دست خود بگذارید.

جاروبرقی بوش

فروشگاه های معتبر جاروبرقی بوش اصل آلمان سری 8 bagged ، این محصول را با بهترین کیفیت و به صورت عمده و جزئی توزیع می نماید عرضه این کالا در تناژ بالا، همراه با تخفیف صورت می پذیرد و بر این اساس، محصولات با قیمت خرید ویژه و بسیار مناسب به فروش می رسند و مورد استقبال خریداران بسیاری قرار می گیرند. البته توزیع این جارو برقی پیشرفته و درجه یک ، به صورت مستقیم و اینترنتی نیز انجام می شود و از طریق فروشگاه های آنلاین، مشتریان در نقاط مختلف کشور، می توانند به آسانی محصولات متنوع را با قیمت مقرون به صرفه، به صورت سفارشی خریداری نمایند.