ریخته شدن روغن موتور lf موجب لیز خوردن پسری از پله های برج میلاد شد

روغن موتور مایه حیات وسیله نقلیه شماست. اما بسیاری نمی دانند چه زمانی بهتر است از روغن مصنوعی نسبت به روغن معمولی استفاده شود.

چه زمانی باید از روغن موتور مصنوعی استفاده کنم؟
رانندگی در هوای سرد. روغن موتور lf در دماهای پایین به میزان قابل توجهی غلیظ می شود و از رسیدن آن به اجزای حیاتی موتور در هنگام راه اندازی کند می کند.

در مقایسه با روغن معمولی، روغن مصنوعی: حفاظت بهتری را در دماهای پایین‌تر ارائه می‌کند که منجر به استارت سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود و سایش موتور را به حداقل می‌رساند. در واقع، تقریباً 20 درصد سایش موتور هنگام راه اندازی اتفاق می افتد.

خواص برتر دمای پایین خود را حفظ می کند، بنابراین می توانید این عملکرد را در طول عمر روغن انتظار داشته باشید. روغن شما ممکن است برای محافظت از موتور شما بسیار نازک باشد. حفظ استحکام فیلم تحت بارها و دماهای بالا برای جلوگیری از سایش بسیار مهم است.

روغن

روغن های مصنوعی: در دماهای بالا از استحکام بالایی برخوردار باشد و از موتور شما در برابر سایش تحت بارهای سنگین محافظت کند
اطمینان حاصل کنید که سایش موتور کمتری را تجربه می کنید و به شما کمک می کند تا از تعمیر و نگهداری پرهزینه جلوگیری کنید.

رانندگی در ترافیک توقف و حرکت هر روز واقعاً می تواند تأثیری روی موتور داشته باشد زیرا بیش از دمای معمولی گرم می شود. دمای بالا باعث تجزیه حرارتی روغن و تشکیل رسوب می شود.

مواد مصنوعی در برابر خرابی مقاومت می کنند و در نتیجه موتورهای تمیزتر با عملکرد و مصرف سوخت بهتر کار می کنند. سفرهای مکرر و کوتاه به دلیل عدم گرم کردن باعث تمرین لجن کشی می شود. دمای پایین موتور باعث خروج آب از فرآیند احتراق و سوخت باقیمانده نمی شود و باعث ایجاد رطوبت می شود.

مواد مصنوعی در برابر تشکیل لجن مقاومت می کنند و جریان روغن را برای محافظت طولانی تر از موتور حفظ می کنند.

پترو کانادا در مقایسه با سایر برندهای پیشرو چگونه است؟ پترو-کانادا مانند سایر برندهای بزرگ از آخرین مشخصات صنعتی برخوردار است یا از آن فراتر می رود. در واقع، بسیاری از خودروسازان آمریکای شمالی و آسیایی برای نیازهای نفتی خود به ما مراجعه کرده اند.